ODPOVEDE NA VAŠE NAJČASTEJŠIE OTÁZKY NÁJDETE V ZÁLOŽKE "Časté otázky v období zľavových akcií"

Časté otázky v období zľavových akcií

Vážení zákazníci,
 
aby sme Vám v čo najkratšom čase sprostredkovali odpovede na otázky, ktoré Vás v období zľavových akcií zaujímajú najviac, pripravili sme tento zoznam najčastejšie kladených otázok a odpovedí na ne. 
 
Je možné zaplatiť bankovým prevodom?
V období zľavových akcií je možná len on-line platba platobnou kartou a platba prostredníctvom GoPay.
 
Ako postupovať, keď sa mi nepodarí zaplatiť moju objednávku?
Pokiaľ sa Vám z nejakého dôvodu nepodarí on-line platba, Vaša objednávka bola aj napriek tomu vytvorená. Skontrolujte si prosím e-mailovú schránku, kam sme Vám poslali potvrdenie o objednávke + odkaz na on-line platbu. Nie je nutné vytvárať viac rovnakých objednávok a niekoľkokrát skúšať zaplatiť. Ďakujeme, že neblokujete tovar ostatným.
 
Kedy doskladníte vypredaný produkt, o ktorý mám záujem? 
Pri každom vypredanom produkte si môžete nastaviť sledovanie dostupnosti a príde Vám e-mail, akonáhle bude daný produkt opäť naskladnený. Stačí kliknúť na "Sledovať cenu" -> "Upozornite ma, až bude produkt na sklade." V období akcií odporúčame taktiež sledovať náš Instagram a Facebook, kde budete mať informácie o doskladnení "z prvej ruky."
 
Je možné robiť zmeny v už vytvorených objednávkach a pridávať do objednávok ďalšie produkty? 
Ospravedlňujeme sa, ale z kapacitných dôvodov nie je možné v období zľavových akcií robiť akékoľvek zmeny v už vytvorených objednávkach. Pokiaľ ste niečo zabudli pridať do košíka alebo potrebujete priobjednať viac kusov, vytvorte si prosím novú objednávku. Ďakujeme.
 
Je možné spojiť viac objednávok do jednej, aby som neplatil/a poštovné?
Bohužiaľ z kapacitných dôvodov nie je možné v období zľavových akcií spájať viacero objednávok do jednej.
 
Prečo mi nejde zvoliť doručenie do Českej republiky?
Pre nákup s doručením do Českej republiky prosím využite náš e-shop www.twistshake.cz
 
Kedy mi doručíte moju objednávku?
Vaše objednávky spracovávame postupne a snažíme sa ich expedovať čo najskôr. V čase konania zľavových akcií môže byť doba expedície predĺžená, ale nebojte sa, robíme všetko pre to, aby ste svoju objednávku mali doma čo najskôr. Akonáhle objednávku spracujeme, pošleme Vám SMS, že Vaša objednávka bola vybavená a je pripravená na odoslanie. Potom Vás bude v priebehu nasledujúcich pracovných dní kontaktovať kuriérska spoločnosť In Time ohľadom doručenia. 
 
Rozhodol/a som sa stornovať moju objednávku. Koho môžem kontaktovať? 
V prípade, že sa rozhodnete stornovať Vašu objednávku, kontaktujte nás prosím na e-mail, z ktorého Vám prišlo potvrdenie o vytvorení objednávky.
 
Mám otázku ohľadom mojej objednávky. Môžem Vás kontaktovať na Instagrame/Facebooku?
Sociálne siete slúžia k tomu, aby Vás informovali o aktuálnom dianí a taktiež ako inšpirácia. S otázkami, týkajúcimi sa Vašej konkrétnej objednávky, sa prosím obracajte na náš e-mail objednavky@twistshake.sk .
 
Prečo mi nejde uplatniť zľavový kupón?
V období zľavových akcií nie je možné uplatňovať zľavové kupóny. Zľavy nie je možné kombinovať.
 
Písal/a som Vám, ale zatiaľ mi nikto neodpovedal.
Ďakujeme, že rešpektujete našu pracovnú dobu po-pia 8-15:00 hod. Vašim otázkam sa venujeme postupne a snažíme sa na ne odpovedať čo najskôr.